Keszthely day 3

2010.07.29. 11:53

Nyugodtan és minden rosszérzés nélkül kijelenthetem, hogy mire elérkeztünk ehhez a naphoz én teljes mértékben kivoltam már készülve, ennek köszönhető az is, hogy a legjózanabb állapotomban kihánytam magamból mindent, hogy egy cigi kiséretében visszatérjek a többiek közé és folytassuk a beszélgetést ahol abbahagytuk. Ezek után kurva nagy buli nem volt, de életemben először józanul is jól éreztem magam egy partyban. Igaz a csajozás elmaradt, helyette inkább basztattuk az embereket, azt viszont teljesen ötcsillagos kivitelezésben. Ilyenkor döbbenek rá, mekkora egyedi faszkalapok is vagyunk, hiszen többen is a tűnomokat keresgélték a karunkon, azon az egyetlen napon, amikor szinte teljesen tiszták voltunk mindenfajta tudatmódosítószertől. De nem baj, ez így volt tökéletes. Aztán Tyson elhagyta egy csaj nagyon fontos gyűrűjét, amit ezek után másfél óráig kerestek a homokban reményvesztve, hogy aztán orr Gábor fél perc keresés után megtalálja. Hát ilyen az élet, elfogadjuk, kinevetjük. Mi eddig persze segítség helyett ismételten kellemetlen helyzetbe hoztunk másokat, vagyis tettük, amihez értünk. Hát idén egyenlőre nekem ennyi volt a balatoni kaland, de még számítunk folyatásra....

A bejegyzés trackback címe:

https://endrepark.blog.hu/api/trackback/id/tr12184561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása