Izé van, nem érted?

2010.09.01. 18:14

Az a baj, hogy most kicsit szégyellem magam, denem tudom hol kezdjem el a vallomásom. Tudom, hogy sokan azt javasolnák, kezdjem az elején, mások meg arra ösztönöznének, hogy tartsam a számat csukva, míg biztosan lenne egy olyan posztmodern nézeteket valló közönségi réteg is, amely kitalálná az előbbiek perverz kombinációját egy denevérrel karöltve. De én, ha nem haragudtok meg rám, mégis az első, hagyományos felfogás mellett szeretnék dönteni. Az egész valamikor augusztus közepe felé történhetett, amikor mindannyian fejvesztve gyorsítottunk a bulizás tempóján, tudván, közeleg a kerék, ami, mint mindig bedarál minket könyörtelenül. Újra és újra. Valamikor ennek a folyamatnak az elején annyira berugtam és később ezt olyan gyönyörűen folytattam, hogy teljesen megfeledkeztem arról, hogy nekem van ilyen kis barátságos hangulató, testvéries és egyben kurva jó internetes léleklyukam. Ezért elnézést kérek tőled, anya, apa és tisztlet igzgató úr, tőletek, akik nyomon követitek szerény életem, de csak mert szerettek és nem akarjátok, hogy bajba kerüljek. Jelentem, hogy elkezdődött a szörnyűségek helyett csupám lehangoló lelkiállapotot és főleg belülről fakadó ürességet okozó iskolai program. Ez vezetett szörnyű felismerésemhez is, mivel eluralkodott rajtam a közöny és unottság és ilyenkor az ember olyan világmegváltó agyfrekvencián tud elmélkedni, mint soha máskor. Csakhát ugyebár, ahogy az ősi finn mondás tartja: "Baszhatod az okosságod, komám, hogyha semmi értelme". Igen, ez egy igazi mondás, amit nem most találtam ki. Egy ősi finn mondás. Egy igazi, eredeti finn mondás. Ősidőkról jut eszembe, az elején ömlengésemnek nem véletlenül hivatkoztam a denevérekre, hiszen minap vettem meg a kiemelt állójegyem az Ozzy koncertre, így már elkerülhetetlen, hogy első sorból bámuljak fel a sátán elsőszülött nagyapjára. Ennyi fért belemai siralmaink című műsoromba, remélem velünk tartanak legközelebb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://endrepark.blog.hu/api/trackback/id/tr472264947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása