Újra rendelünk

2010.07.24. 17:17

Újra rendelünk és még csak beutalóra vagy előzetes időpont egyeztetésre sincsen szükség. Ugyanis hosszas pihenőmről hazaértem és van miről írnom. Talán túl sok dolog is. Úgyhogy most az eddigieket bepótolandó jópár egyedi szart fogtok hallani, de az eddigiektől eltérően most tagolva lesznek, nem egybeömlesztve, viccesen megfogalmazva, külön bejegyzésekben. És meg ne sértődjetek, de ezeknek a változtatásoknak semmi köze hozzátok, vagy ahhoz, hogy senkit nem érdekel a blog, csupán nekem nem tetszett többé a szerkezete az egésznek, ezért gondoltam úgy, hogy valamennyire megújítom magamat ilyen téren. És nekem tetszeni fog, de sajnos ennél többet nem ígérhetek. Azért remélem még emlékeztek arra, hogy ki vagyok, és nem kell mindent előről felépítenem majd, de ha mégsem az sem baj, mert nem és kész. És elérkeztünk ahhoz a ponthoz, hogy ismételten egy értelmetlen bejegyzést tartunk a szemünk előtt, amiben olyan fölösleges információk és hosszú körmondatok vannak, amelyek a kutyát sem érdeklik, nemhogy a gazdáját. Íme üdvözöllek a világomban, kedves idegen/ideges életforma, a legközelebbi viszontlátásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://endrepark.blog.hu/api/trackback/id/tr942173228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása